Subject: Kütinurga katastriüksuse ja lähiala detailplaneering
From: "Urmas Makrjakov" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Jan 2025 15:55:14 +0200

Tere

Palume väljastada projekteerimistingimused manuses esitatud 
detailplaneeringu teeprojekti koostamiseks.

Lugupidamisega

Urmas Makrjakov

Marina Invest OÜ

Ülikooli 4-3, Tartu 51003

Mob:    +372 5083165

Tel:       +372 7302165

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.marina-invest.ee/> www.marina-invest.ee

 <http://www.arhpro.ee/> www.arhpro.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.